fredag 5. juni 2009

Uke 33 og tid for oppdatering av gjettekonkurransen

Alt er ferdig utviklet hos lille beby, nå er det bare "modning" som gjenstår
Babyen er nå rundt 40 cm lang og veier ca 2100 gram. Proporsjonene mellom babyens hode armer, ben og kropp er nå slik de skal være.
Er ganske rart at jeg har kommet så langt i svangerskapet, jeg er bare oppe i +2,5 kg fra da jeg er gravid, så det er egentlig ikke så merkelig at jeg syns det er rart at jeg er så langt på vei når kroppen ikke har blitt så veldig tyngre, og magen er jo heller ikke sjokkerende stor heller.
Lille beby er veldig aktiv for tiden, og virker som han prøver å finne en behagelig stilling, han ligger jo opp ned.

Blir endel kontroller fremover som er ganske vanlig når man nærmer seg fødsel, på onsdag 10.6 skal jeg til fastlegen, mandag 15.6 skal jeg til jordmor, imens torsdag 25.6 skal jeg til Fredrikstad på kontroll hos fødepoliklinikken. Jeg har kanskje unødvendig mye kontroller, men samtidig syns jeg det er koselig og betryggende å dra til de forskjellige. Jeg MÅ jo til fastlegen og sykehuset på kontroll pga genfeilen min, imens jordmor er valgfritt.

Legger inn lista på gjettekonkurransen om når lille blir født jeg, så kan de som vil oppdatere eller legges til. :)

Torunn: 22 juni
Oldemor Haldis: 10 juli
Morfar Jan Åge: 15 juli
Victoria: 17 juli
Stine og Jeanette: 20 juli
Eivind: 21 juli
Marit Anne: 23 juli (En solfylt ettermiddag. :) )
Geir Ove: 24 juli
Jeg gjetter: 28 juli
Farmor Unni: 29 juli
Malin: 29 juli
Merete: 1 august
Anne Margrethe: 3.august
(8.august er overtidsdagen min og jeg vil nok bli satt igang.)

Ingen kommentarer: