fredag 19. juni 2009

SPA-morgen

Jeg våknet idag klokken 5.30 av at katta hoppa ned på gulvet, og etter det klarte jeg ikke å sove igjen, utrolig surt å sove så lett for tiden. :(
Men når jeg først var oppe fant jeg ut at jeg like godt kunne starte dagen. Jeg fyllte badekaret med vann, og mye skum. La meg oppi der en times tid, forså å barbere bein og underarmer, klippet alt av negler og skrubbet og peelet kroppen. Etter det vasket jeg håret med hårkur.

Da var klokken blitt 7.30 og Eivind kom trøtt og sjokka inn på badet der han lurte fælt på hva det var jeg drev med. At jeg sto opp så tidlig for fikse meg fin til sommerfesten med jobben idag lurte han på. Jeg sa det var litt pga det og at jeg ikke fikk sove. Jeg tok så å nuppet øyenbrynene, peelet ansiktet, gnidde beina med en blanding av fuktighetskrem og selbruningskrem, resten av kroppen med en god duftende krem fra Body shop, og ansiktet med en ganske dyr bra Decleor krem. Etter det ble det frokost på meg. Jeg har håret no i en hestehale, men senere idag skal jeg fikse håret veldig pent, sminke meg, file og lakkere negler og gjøre meg klar til festen. Men før det tror jeg at jeg MÅ ta meg en lur så jeg klarer å holde ut en stund på festen i sommer. :) Bildet over her er vårt fine bad hvor jeg har koset meg noen timer idag. :)

1 kommentar:

Malin sa...

Så herlig Siri. Viktig å ta seg tid til å sjemme seg selv bort:)