søndag 21. juni 2009

Idioter som ødelegger for andre...

En av mine favorittartister Morrissey spillte igår på Sentrum Scene, og hadde jeg ikke vært så høygravid som jeg er, så hadde jeg nok vært der. Jeg leste no idag at EN ENKELT person holdt på å ødelegge for alle de andre som hadde kommet for å nyte musikken til den geniale musikeren. Du kan se hva som skjedde her: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=576337 En person kastet et ølglass på Morrissey, noe som artisten ikke aksepterte såklart, så han forlot scenen. Morrissey er jo kjent for å være litt drama queen med sine særegenheter, men her gjorde han rett i å ta en pause syns jeg, forså at vaktene ble kvitt synderen. Så fortsatte konserten igjen etter 3 min pause.
Jeg forstår ikke hva det er med folk som absolutt skal ødelegge for andre. Kjenner vi Morrissey rett så KUNNE han bare droppa resten av konserten, og jeg tror det jammen var på nære nippet også.

Ingen kommentarer: