søndag 21. juni 2009

Litt sein reklame for en av mine morsomste kjøp...

Da jeg var på bryllupsreise i Portugal så kjøpte jeg to rare multifunksjonelle skjørt/omslag greier. Jeg tenkte i ettertid at dette var noe merkelige greier som jeg egentlig ikke kom til å bruke noe særlig, men der tok jeg feil. Det tok meg bare tid å bruke de. Det ene som er lilla med mønster har jeg brukt flere ganger på jobb, og det grønne som ser litt mer ekslusivt og pent ut har jeg brukt en gang på sommerfesten med jobben.

Og her kommer reklamen for denne klesdrakten.... Det sies at man kan bruke det 100 forskjellige måter (det spørs på kroppsfasongen, den er one size og det vil si at slik som jeg kan ikke fikse den på så mange måter da den blir for liten noen ganger..)

Her kommer noen bilder og instruksjoner som forklarer:
Nettsiden til det stedet som selger og lager disse er: http://karizadesigns.com/ Trykk på "Vintage" så kommer du inn på riktig produkt. Jeg forstår det slik at det er nok billigere å kjøpe disse på ebay, og da kan du gå inn på denne linken: http://shop.ebay.com/items/?_nkw=VINTAGE+INDIAN+SILK+WRAP+MAGIC+SKIRT&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=kazira&_osacat=0
Når man kjøper et slik plagg for man en god DVD med forklaring med mange måter man kan ha det på seg. Jeg er ikke så glad i bildet, men jeg kan legge ved hvordan jeg såg ut på sommerfesten med denne drakten på:

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fin du var, Siri!!! Klem fra svigermor