mandag 11. mai 2009

OH MY GOD! BUNADEN PASSER!!!

Da er våren her til de grader, og i den sammenheng nærmer man seg 17.mai. Så jeg tenkte det skulle være gøy å sjekke om bunaden passer ennå, noe jeg trodde var lite mulig. Og gjett om jeg fikk sjokk da jeg prøvde den. DEN PASSER og alle hemper kan festes uanstrengt, er helt sjokka jeg no. Eneste triste er at jeg ennå ikke finner bunad skoene mine, mamma sa jeg kunne bruke svarte enkle pensko og skylde på vonde bunadsko, så det er planen min om jeg ikke finner de.
Men jeg var jammen meg litt av ett syn med kulen på magen i bunaden. Bare se her:
Jeg må også vise noen ting til, jeg baket solskinnsboller igår, og her var resultatet, noen boller minus som lå i magen til mannen, meg og kompis Ronny.
Og igår ble utemøblene satt ut siden mannen var ferdig med å legge stein, (se www.eosbak.blogspot.com) noe lille pusen vår Christiano var veldig glad for.

4 kommentarer:

Anonym sa...

NAM! De solskinnsbollene så kjempegode ut! Jeg bakte faktisk slike i går jeg også, hadde skikkelig bakeraid! Nå angrer jeg litt på at alle gikk i fryseren ;)

Så moro at bunaden din passer! Heldig du da som får brukt den på 17.mai. Jeg er ikke i nærhetene en gang av å få på meg min, så jeg stiller nok i noe mindre pyntet.. Men,men..

Katta så bra avslappet ut ;)

Siri sa...

De fleste gikk i fryseren her også, men ser det har blitt tatt ut igjen av Eivind som hadde noen til lunsj. :p

Anonym sa...

Og jeg kan bekrefte for alle som ser de bollene at de er sinnsykt gode!!! Klem fra svigermor

Anonym sa...

Takk svigermor. Men vakre, det er de ikke. Men det er vel ikke det viktigeste... :) -siri-