fredag 10. april 2009

Hilsen fra Sunnmøre

Her kommer en hilsen fra Sunnmøre. Vi har hatt noen koselige dager her oppe sammen med familie og venner. :) Det har vært kjempekoselig å få kost litt med lille niesen min på 11 mnd, hun må være den mest blideste jenta jeg har sett. Smiler konstant. :)

Eivind har fått vært i Stranda trekket med Jan Vidar, imens jeg og mamma har fått gått igjennom alle gamle babyting og klær de har i huset her. Og vi har funnet masse fint, spesielt strikkeklær. Så vi har pakket alt ned i en stooor bag som skal bli med oss hjem.

Når jeg kommer hjem skal jeg få tatt noen bilder så dere skal få se noe av det fine vi har fått.

No er jeg inne i min 25 uke av svangerskapet, og da ser babyen vår slik ut:

Vekt: 800 g
CRL: 22 cm
Full lengde: 30 cm

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 23 uker gammelt. Allerede nå begynner det å bli liten boltreplass for fosteret i livmoren. Øyevipper dukker opp denne uken, og øynene vil snart kunne åpnes og lukkes!
Hjernen vokser fremdeles fort, og fosteret er en velproporsjonert liten minibaby. Fosteret begynner også å få lengre hår på hodet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hygge dere masse på sunnmøre! Skulle vært der å hilst på slekta jeg og, men det får bli til en senere anledning.
Gleder meg til å se bilder av hva slags små skatter du har plukket frem! :D