mandag 27. april 2009

Gjettekonkurranse

For en tid tilbake siden, hadde jeg ett blogginnlegg der folk kunne gjette kjønn og dato for når barnet ble født, no er det slik at det er ganske sikkert at det er en liten Sondre som bor i magen min. Vi får vite mer sikkert mandag 4.mai på 3D ul.
Så da er det jo å gjette på når han blir født man kan gjøre.
Denne listen over når folk gjettet var fra da vi trodde termin var 16 juli, imens den no er sikkert 25 juli. Så de som vil forandre sin dato kan godt si ifra om det, og de som vil bli med kan også hive seg med så legger jeg inn datoen du gjetter. :) Blir gøy å se hvem som får mest rett.

Torunn: 22 juni
Oldemor Haldis: 10 juli
Morfar Jan Åge: 15 juli
Victoria: 17 juli
Stine: 20 juli
Eivind: 21 juli
Marit Anne: 23 juli (En solfylt ettermiddag. :) )
Geir Ove: 24 juli
Jeg gjetter: 28 juli
Farmor Unni: 29 juli
Malin: 29 juli
Merete: 1 august

(8.august er overtidsdagen min og jeg vil nok bli satt igang.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Og den blivende farmor gjetter på 29.7.

Litt om oss sa...

Marit Anne er skråsikker på at det blir 23 Juli på ettermiddagen. En solfylt dag, hehe.

Malin sa...

29.juli;)

Anonym sa...

Jeg tipper 1.august. *kjip* :P