fredag 13. februar 2009

Da har jeg vært på ordinær ultralyd.

Under ordinær ultralyd skal babyen sjekkes nøye, noe jordmoren gjorde.
Jeg har altså en frisk turnerbaby i magen. (etter pappaen som gikk turn da han var liten kanskje?)
Jeg kjenner ingen spark siden morkaka ligger litt i veien, så det forklarer litt.
Så fant hun ut at jeg har en GUTT i magen, hun var 99% sikker på det. Tror du ikke pappaen ble glad for det?
Her ble det planlagt at lillegutt skal bli Manchester united fan og fotballspiller. Vi hadde navn klart om det ble jente, men no må vi diskutere guttenavn, vi skal ha noe enkelt norsk navn. Ikke dobbelt navn. HJELP?
Termin ble utsatt med 9 dager, så no er min nye termin 25 juli, dvs at jeg er 17+1 på vei idag, fredag den 13... hehe...

Her kan du få se bilde av verdens nydeligste lille babygutt. Se den søte nesa da? :)

4 kommentarer:

Litt om oss sa...

Fantastisk :) Sååå glad på dere sine vegne. Håper vi får være "liksom tante og onkel" på sunnmøre;)

Siri sa...

MA: Såklart blir jo du og JV, tante og onkel på en måte. :)

Anonym sa...

Veldig koselig å se og høre at alt er i orden. Et par navneforslag fra en farmor in spe; Håkon, Martin, Mikael.........
Klem fra svigermor

Anonym sa...

Gratulerer så masse med en gutt!
En turnende fotballspiller? ;o)

Navn er ikke lett, heldigvis har man god tid på seg til å vurdere og forkaste navn.

Kjempesøt!!