fredag 20. februar 2009

Color magic tur. :)

Da er vi tilbake fra tur med Color magic til Kiel.
Kjempekos tur hvor vi opplevde mye på kort tid. Spist på flere restauranter, drukket flere alkoholfrie drinker, badet, vært på kino, sett show, slappet av på lugaren med mannen, gått en tur i Kiel.

Turen vår innom Kiel var veldig kort pga drittvær og at vi ble bare deppa av byen,skitten og ikke så pen av det vi såg, ikke var prisene der noe imponerende heller. Ikke kunne de jeg spurte på shopping senteret engelsk så ingen kunne svare meg hvor jeg kunne finne mammaklær. Så vi dro til båten etter bare en time i Kiel, og slappet av og spiste lunsj på båten istedet.

Ellers så fikk jeg sjokk da jeg tok på meg en kjole med belte under brystene, magen min har blitt større, og ikke klarte jeg å trekke magen innover, han Sondre ligger jo der. Men ble litt deppa for jeg såg bare tjukk ut egentlig, ikke så gravid... så jeg gikk rundt å strøyk meg masse på magen, for HINT HINT JEG ER GRAVID, IKKE SÅÅÅ TJUKK.

Mange folk der med barnevogner, så jeg savnet litt selskap av Sondre i en babyvogn og ikke i magen. Men deilig å reise på kjærestetur også da.
Kjekkasen jeg var på tur med.

Eivind i Kiel, skuffa over at det er dyrere enn i Norge.

Vi koser oss på tur sammen.


Er bare vann asså.

Liker rommet vårt jeg.



Promenaden

Ingen kommentarer: