torsdag 3. september 2009

Vår første familieferie

Ååååååååå hvor jeg gleder meg!! :)
I vinterferien reiser vår lille familie på tre til Tenerife. Litt over 5 måneder igjen, men sitter å planlegger for meg selv alt vi skal finne på... :) Vi skal bo her: http://www.villamandi.com/
Vi bestilte babypakke med babystol, sprinkelseng og paraplytrille i leiligheten når vi kommer. Praktisk. Sondre er jo 7 måneder i februar, så da har han jo blitt en stor gutt.

Man skal ikke opplyse om ferier på nett, men til dere tyver som måtte se dette: Vi har katt hjemme så det kommer til å være folk i huset vårt, så det såååå.....
Vi har også video overvåket hjem. (Ute ved inngangen og her og der inne)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så deilig! Det blir nok godt med en ferietur midt på vinteren.
Veldig kjekt å ha bestilt slik babypakke, men jeg ville kanskje tatt med egen vogn. De som er på slike hoteller er ofte ganske slitne og kanskje ikke helt etter vår standard, men det kan jo hende det er annerledes på dette stedet. En baby på 7 mnd burde ha en trille som kan legges ned litt i ryggen med tanke på soving og hvile i løpet av dagen - med mindre dere tar siesta inne på rommet.

Video-overvåket hjem faktisk, fancy!

Svigermor sa...

Ser ut som et veldig koselig sted! Men ang. vogn, må jeg nok si meg enig med Merete; paraplytrille er bare for småturer selv om Sondre da er 7 mndr. og kan sitte selv :-). Synd det skal være risikosport å ta med egen vogn på fly.

Malin sa...

Ser deilig ut!

Hvordan har du laget headeren (er det ikke det det heter?) foresten`?

Malin sa...

Carena easy (?) Er foresten en billig, lett, liten og genial trille, som kan legges ned i ryggen:)

Siri sa...

Gler oss masse. Er ledige plasser ennå så er bare å hive seg med om man vil...hint hint...hadde vært gøy å være flere..

Anyway...når det gjelder trillen ble vi enig om at vi skulle gi den trillen en sjanse istedet for å ta med oss vår egen. Det er ikke så himla dyrt med taxi så vi kan reise til ett kjøpesenter og kjøpe en trille der nede som kan legges ned ryggen på om ikke denne står til våre forventninger. Det kan da ikke være dyrere der for triller enn her.
Om vi blir litt mer usikker før vi drar kan vi jo bare ta kontakt med hotellet og spørre.

Blir veldig godt med en slik ferietur, jeg er jo igang med jobb igjen da. Dumt at jeg er lærer da så vi måtte ta det i vinterferien,dyrere da. Men det er vel ca bare eneste dumme med å være lærer..hihi...

Siri sa...

Malin: Har laget headeren bare i microsoft picture it, ikke så vanskelig, sette ramme på bildene, lime de inn sammen, ha på sepia og legge til en tekst.